سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یخچال هتلی

یخچال هتلی

هتل ها سایر محلی برای ماندن نیستند.هتل دارها بهترین تجهیزات هتل و انواع یخچال هتلی را برای هتل خود خریداری میکنند تابهترین تجربه را برای مهمانان خود فراهم کنند.هتل گرد از مکان هایی است که جزئیات در آن مهم است برای مهمانان،از راحتی بست و منظره? خارج گرفته لغایت تصادف کارکنان و کیفیت غذا، همین جزییات به ظاهرکوچک هستند که تجربه? ویژه مهمان‌تان را از هتل شما شکل می‌دهند.

 

اگر هتل دار هستید باید سعی کنید الی مهمانان تا بی گمان ممکن برای اتمام یک سری شغل ها از اطاق خارج نشوند و در اتاق خویش به همه چیز دسترسی داشته باشند.این که مهمان‌تان برای خرید یک قوطی نوشابه ناچار به ترک اطاق و رفتن به بوفه باشد مسلماً امتیاز منفی بزرگواری برای هتل‌تان محسوب می‌شود یخچال هتلی پس بهتر است برای هر یک از اتاق ها یک یخچال هتلی خریداری کنید الی خوشنودی مهمانان و مشتریان خویش را جلب کنید.

 

یخچال مینی یک یخچال هتلی از انواع یخچال صنعتی است است که ویژه هتل ها فرآوری میشود.تعداد زیادی خوراکی در این یخچال ها قرار میگیرد و مایه میشود مهمانان بیهوده از اطاق خارج نشوند و هر گونه خوراکی خواستند از درون یخچال بردارند و مصرف کنند.

 

این یخچال ها هم برای مهمانان آسان تر هستند و هم برای کارکنان و شما میتوانید بها خوراکی ها و مصرف برق یخچال را هم به چهره حساب مشتریان اضافه کنید.

 

 

 

یخچال مینی بار هتلی

یخچال مینی بار هتلی یا یخچال 5 فوت هتلی همانطور که از نامش پیداست کوچک است و فضای کمی را اشغال میکند و معمولا در هتل ها استفاده میشود.

 

لبته یخچال مینی بار مورد کاربرد درهتل ها برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی بعضی مسافران مجهز به سنسورهای ویژه می باشند.به این چهره که اگر وزن هر طبقه در مینی بار کاهش یابد،به منزله به کارگیری مواد خوراکی موجود است. هزینه این مواد خوراکی برعهده رهسپار می باشد. یخچال مینی بار هتلی برای نگهداری وسط وعده ها ، نوشیدنی ها و… در هتل ها استفاده می شوند.

 

 

 

مشخصات و ابعاد و اندازه یخچال هتلی 

جنس : بدنه گالوانیزه

 

موتور: LG و پاناسونیک و سابکول

 

روشنایی : led

 

سیستم عایق : تزریق فوم

 

چاپ طرح به سفارش مشتری

 

همراه با بیش از 10 مدل طرح و رنگ 

ابعاد: 

3 فوت = درازا :  45   عرض: 38   ارتفاع 65

3 فوت تاج دار = طول :  45   عرض:  38   ارتفاع: 70     

5 فوت = طول 50  عرض: 44   رتفاع:  79  

5 فوت تاج دار = طول:  55  عرض: 49  ارتفاع: 85   

7 فوت = طول: 50  عرض: 44   ارتفاع: 94   

 

 

 

مزایا یخچال هتلی برای هتل داران

مینی بار در اطاق هتل ها مایه صرفه جویی در شدامد بالابر های هتل خواهدبود در نتیجه مصرف برق واستهلاک کمتر است و همجنین کمترشدن پرسنل روم سرویس از این جهت که چنانچه شمار زیادی اتاق در یک زمان ویژه بخواهند آب و یا نوشابه سفارش دهند چند پرسنل مورد بیچارگی است وچند آسانسور درگیر روم سرویس خواهد بود در صورتیکه هتل آسانسور جداگانه ای برای خدمات روم سرویس نداشته باشد یا درنظر نگرفته باشد با کمبود بالابر روبرو خواهند شد زیرا آسانسورهای مخصوص مسافرین بیشتر در برگزیدن خدمات روم سرویس خواهد بود و رهسپار یا کارمند روم سرویس برای احضار آسانسور باید مدتی زیادی معطل بماند و کارمند خدمات روم سرویس و میهمان در یک بالابر پیمان میگیرند که جالب نخواهد بود.

وجود مینی بار در هتل ها یک منبع درآمد محسوب میشود در برخی از هتل ها در تمام اطاق ها یخچال قرارداده اند ولی فاقد هرگونه خوراکی است و در برخی هتل ها تنها یک پارچ آب نوشیدنی که معلوم نیست چند وقت است در یخچال باقیمانده و رهسپار اعتمادی ندارد که این آب تو پارچ پیشتر کاربرد شده یا خیر؟ و اگر هم استفاده نشده باشد آب بوی خوشایندی ندارد.

 

 

 

تنظیم درجه یخچال

درتنظیمات یخچال ها مواردی مانند تعیین درجه یخچال و تراز کردن یخچال نقش مهمی در مصرف انرژی یخچال دارند. تعیین ریزبین و پسندیده این موارد از کار کردن بی مورد موتور یخچال بازدارندگی می کند.

 

نوع مواد غذایی که در یخچال حفاظت می شوند از مواردی است که در تعیین رنج پسندیده دمایی برای یخچال مورد رسیدگی قرار گرفته می شود. همانگونه که قبلا گفتیم در یخچالهای مینی باری مانند یخچال مینی بار میان وعده ها ، نوشیدنی ها و… پیمان می گیرند.

 

با هستی این شرایط دامنه مناسب برای درجه یخچال 5 فوت یا مینی بار بین 5 لغایت 18 درجه سانتی گراد می باشد. البته موارد دیگری مانند فصل و مقدار استفاده از یخچال نیز در تعیین درجه موثر است.

 

 

 

تراز کردن یخچال

تراز کردن یخچال با پایه های چرخ دار و قابل تنظیم موجود در یخچال مینی بار کار سهولت است. یکتا از بهترین علاِیم تراز بودن یخچال این است :درب یخچال را باز می کنیم. اگر درب بدون دخالت دست و به نرمی بسته شود اثر از تراز بودن یخچال دارد.از موارد مهم در تراز کردن یخچال این است که بعد از تراز کردن لغایت چند ساعت از متصل کردن یخچال به برق امتناع کنید.همچنین یخچال تراز شده چندی به سمت عقب خم می باشد.(در حتماً یک سانتی متر).پایه های چرخدار جابجایی یخچال را بسیار آسان کرده است.

 

 

 

خرید یخچال کوچک هتلی

یخچال کوچک هتلی نام دیگری برای مینی یخچال یا یخچال‌های حقیر است. استعمال این یخچال در هتل‌ها به قدری مفصل است که این یخچال‌ها را با اسم یخچال هتلی نامدار کرده است.

 

فلسفه پیشه هتل‌ها اجاره یک اطاق به مسافر است که در آن مسافر بتواند از تمام امکانات رفاهی استفاده کند. یکی از اصلی‌ترین امکانات رفاهی نیز یخچال است.

 

از همین رو هستی یک یخچال حقیر برای هر اتاقی از هتل لازم است. برای خرید یخچال کوچک هتلی باید یخچال‌هایی را خریداری کرد که ارزان باشد الی بتوان آن را در شمار بالا تعبیه کرد.

 

در عین حال نیز از کیفیت و ظاهر زیبایی نیز برخوردار باشد. برای برآورده کردن این خواسته‌ها یخچال‌های کوچک ایرانی بهترین گزینه هستند.

 

 

 

قیمت یخچال هتلی

قیمت یخچال کوچک هتلی ، فاکتوری مهم برای مقایسه و تصمیم گیری در مورد خرید یا عدم خرید یک وسیله است. بیشتر یخچال‌های حقیر ایرانی و خارجی ویژگی‌های مشابهی دارند. اما قیمت خرید آن‌ها بسیار با یکدیگر متفاوت است.

 

بطورکلی قیمت یخچال حقیر با توجه به برند، اندازه و ویژگی‌ها و … متغیر است. اما بها یخچال کوچک ایرانی بسیار معقول و مقرون به‌صرفه است.

 

به‌ویژه اگر آن را از یک فروشگاه یا یک فروشگاه اینترنتی معتبر مانند کمپانی که نمایندگی فروش این یخچال فریزرها است خریداری کنید ، هم خرج اقلیت پرداخت میکنید و هم صاحب یک یخچال با کیفیت بالا همراه با گارانتی و خدمات بعد از فروش خواهید شد.

 

 

 

انواع یخچال های هتلی فرآوری شرکت 

 

یخچال-هتلی

 

 

 

انواع یخچال های هتلی یا فوت

 

 

فوت-یا-یخچال-کوچک-هتلی

 

 

 

انواع یخچال های هتلی با طرح های جدید و مدرن

 

 

بهترین-یخچال-کوچک-هتلی

 

 

 

تولید بهترین یخچال های نوشیدنی مخصوص هتل

 

 

انواع-یخچال-کوچک-هتلی

 

 

 

یخچال های هتلی با طرح و رنگ های قشنگ و شیک

 

 

انواع-یخچال-هتلی

 

 

 

فروش مقاوم ترین یخچال های هتلی با ابعاد استاندارد

 

 

یخچال-کوچک-هتلی

 

 

 

تولید یخچال های هتلی با مرغوب ترین آلیاژ به اتفاق با طرح های سفارشی

تولیدات سایر کمپانی 

فریزر صندوقی

تاپینگ صنعتی

یخچال صنعتی نوشیدنی

یخچال ویترین قنادی

یخچال سفارشی